Πολύ συχνά ο Kandisky συσχέτιζε τη ζωγραφική των χρωμάτων και των εικόνων με τη "σύνθεση" μιας όμορφη μουσικής, ονομάζοντας πολλά από τα έργα του παραλλαγές σε μια σύνθεση. Η αναγωγή της τέχνης του αυτής σε μια μουσική σύνθεση περιστρέφεται γύρω από το πιάνο: τα μάτια είναι τα σφυριά, το χρώμα είναι το πληκτρολόγιο, και η ψυχή είναι το πιάνο και έγχορδα. Κατά αντιστοιχία τα έργα του Kandinsky δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ένα "μάτσο" σχήματα και χρώματα αλλά ως αρμονικά δεμένα μουσικά στοιχεία που αποσκοπούν να προκαλέσουν τη μέγιστη αισθητική και συναισθηματική αντίδραση από τον θεατή.
Composition ix 1946 |
Composition v 1911 |
Composition vii 1913 |
Compostion vi 1913 |
Composition viii 1923 |
Study for compositon vi 1913 |
Study to compositon ii 1910 |
Compositon X 1939 |
Compositon 1944 |
Concerto 1911 |
Contrunsting sounds 1924 |
Fugue 1914 Κείμενο-Επιμέλεια Παρουσίασης: Αναστασία Τσαγκάρη |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου